Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat kan een mens bezielen (leegte)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wat kan een mens bezielen (leegte)

Als een gevoelsmens dicht, fotografeert, musiceert, o.i.d. kan het tot zeer mooie resultaten leiden. !
    Het wordt nog een grotere kunst om zoiets zonder tekst te doen. Maar dat is voor slecht weinigen weggelegd.
    Toch takje weg, wat mij betreft.
    En misschien nog een ander tip : Staande foto's plaatsen de meesten hier op 900 pix. dan hoef je nl. niet te scrollen.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Ik wil hier geen nieuwe discussie starten maar wil dit toch als herstellende uit een twee jaar durende depressie dit meegeven; als je geest ziek is en je zoekt naar rust, dan is het zeer goed als de mensen in uw buurt de actie ondernemen waar jezelf niet meer in staat bent het te doen. In mijn opnames heb ik mensen mogen en nog kunnen ontmoeten waarbij het gelukkig maar tot een poging is gebleken. Als je nadien ziet hoe die na een juiste behandeling met geheven hoofd de afdeling verlaten dan doet dat ook zeer goed aan het genezingsproces van hen die de strijd nog aan het leveren zijn. Wat het mij nog het meeste pijn deed is dat er nu zoveel jongeren in zulke periode zitten.
      Is het daarom dat ik niet zo graag die zwart witte beelden zie, maar liever de frisse kleuren van lente.

Comment

beeld dat zelfs zonder de actualiteit die sfeer oproept.
        Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

bedankt voor de vele reacties! Alle respect voor jou, Dwarsligger, jij hebt tegen de depressie gevochten en gewonnen. Inderdaad, erg dat er zoveel jonge mensen kampen met depressie en blijkbaar niemand in vertrouwen durven nemen.

Wat het takje betreft, denk bij nader inzien het toch te laten staan. Niet elke foto moet perfect zijn, het zijn de emoties die ze oproept die belangrijk zijn.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

ik zou hier gaan voor een vierkante crop en wazige takjes links trachten weg te werken, just my 2cent;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht

Wat het takje betreft, denk bij nader inzien het toch te laten staan. Niet elke foto moet perfect zijn, het zijn de emoties die ze oproept die belangrijk zijn.
              Helemaal mee eens.
              https://www.facebook.com/devrieset/

Comment

een mooie foto, die een mens in zijn drukke leven toch even tot een moment van stilte brengt dank u
                mvg martine

Comment

Working...
                X