Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ingegroeid Boeddhahoofd
Collapse
X
-
-
Re: Ingegroeid Boeddhahoofd
het komt mij nogal grijs over misschien iets meer contrast?
-
-
merkwaardige scene: de natuur wint het stilaan van de cultuur.
Wel een beetje grijs, maar ik vermoed dat de hele scene uit middentonen bestond?Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtmerkwaardige scene: de natuur wint het stilaan van de cultuur.
Wel een beetje grijs, maar ik vermoed dat de hele scene uit middentonen bestond?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
vind deze ook te grijs en plat. Ik heb deze al mogen aanschouwen in kleur en vond het prachtig.
Grt
Eric
Comment
-
-
Ja, in kleur (eventueel te desatureren) moet deze plaat volgens mij subtiele nuances van grijs en groen opleveren.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Bedankt voor al jullie reacties.
Ik kan mij vergissen, maar de scherpte lijkt mij toch goed te zitten. Alleen het hout toont veel meer detail, dan het verweerde steen.
Op het moment dat ik de foto nam, bevond het tafereel zich aan de schaduwkant van de boom, en wit komt er niet op voor, dus kan het histogram niet tot aan rechts gevuld zijn.
Voor mij zal het contrast opvoeren aan de "witte" kant de werkelijkheid geweld aandoen. Ik heb wel meer contrast aan de andere kant gegeven.
Voor de liefhebbers : De kleurversie staat er nu ook bij.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
ik vind de kleurversie net een toets mysterieuser en nog curieuser.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
-
goeie zw. Je ziet dat het pijn doet :-)
Comment
Comment