Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuw Temse
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Nieuw Temse
Niet gemakkelijk met dat tegenlicht maar heel goed gedaan Jozef.
Goed belicht en als je de foto bekijkt met een zwarte achtergrond zie je genoeg detail van de voorgrond.
Schaduwen oplichten gaat dadelijk de mooie sfeer wegnemen.
Knap gedaan Jozef, goed bezig.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Bedankt Eddy voor de tip (liefst bekijken met zwarte achtergrond)!!!Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Is de foto dan zo slecht ??? slechts een reactie van een fotograaf (Eddy007)maar dan wel positief,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Eerlijk? Meer dan een vrij willekeurige scene is het niet. Van links naar rechts zien we : een boei, een boot, dan een steiger met wat sloepjes, wat kranen en torens in aanbouw en helemaal rechts nog één of ander rommeltje. En door het tegenlicht ook niet voldoende doortekend om interessante details te zien. Sorry als dit wat hard klinkt jozef, maar mij zegt deze foto niet veel.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
misschien is er een mogelijkheid om de zonneharp iets meer te benadrukken?
Comment
-
-
Een realistisch beeld van Temse. Altijd vol met torenkranen (volgens mijn geheugen).
Goed gedaan Jozef.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
bedankt voor de reacties,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Een foto die mij een vraag oproept is altijd al geslaagd, is er daar overstroming, kraan staat in het water, en is de foto genomen vanop een brug. Was het de lucht en de water- combinatie die je over de streep trokken om nogmaals de foto te maken. Goed dat je al is alles grijs toch nog de kleurenversie toont.
Comment
-
Comment