Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Brussel centraal
Collapse
X
-
-
Re: Brussel centraal
Mooie recht toe recht aan fotografie. Niets mis mee !
Vind de 2 kleurwanden juist niet zo'n succes, want dat geeft een asymmetrisch effect.
Maar je kan moeilijk een schilderskwast meenemen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
-
Mooi trap was eerste dat me opviel, maar de twee kleurige muren breekt inderdaad de symmetrie (op zich niet erg, omdat ook dat mag). Maar ik veronderstel dat je de mooie trap met de spiegeling wou weergeven en dat is dan weer geslaagd. (het enige dat me dan afleid zijn die twee ronde lichten.) Maar ook dat hoort bij die trappen en daar kan de fotograaf nu eenmaal niets aan doen.
Louis, jij die zo creatief en handig bent. Ik daag je even uit om de muur met reflectie te kopiëren en aan de andere kant te plaatsen. Ik vraag me af wat voor beeld dit zou geven.
Ik weet het, het wordt een eigen werkje die je naast de werkelijkheid kunt Plaatsen. Want de werkelijkheid heb je prima gefotografeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtIk daag je even uit om de muur met reflectie te kopiëren en aan de andere kant te plaatsen.AUB Loeky
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Louis, wat is je prijs voor verbouwingen?
Knap gedaan.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Louis dat moet je mij eens uitleggen hoe je dat doet.
Knap gedaan.
Twee dikke duimen en een kus van de juf.
Eric
Comment
-
-
Mooi gedaan, de eerste vond ik maar half zo goed, uw verbouwing is spectaculair!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eric Vannerom Bekijk berichtLouis dat moet je mij eens uitleggen hoe je dat doet.
Knap gedaan.
Twee dikke duimen en een kus van de juf.
Eric
Van mij ook een dikke kusTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment