deka
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Handmade ...
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Handmade ...
Mooie compo en belichting (bordje iets te dicht tegen de linkse rand).
Toffe DOF (eerste 3 koekjes iets scherper?)
Ik ben nu streng want het is mooie food fotografie.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Awel, dit is een foto die me echt aanspreekt
Zeer tof gedaan.
Comment
-
-
Kan zo aan de muur bij de betere bakkerNikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
Comment
-
Tof opzet en toch had ik dit alles liever scherp gezien. Schoonzoon is warme bakker en ja dat zou hij wel aan zijn muur willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtAwel, dit is een foto die me echt aanspreekt
Zeer tof gedaan.
Comment
-
Eric Vannerom, philitalia,eddy007 ,Thomas79,bart salembier,dwarsligger, G.R., JPR
Allen bedankt voor jullie visie bij dit beeld.
Sommige stelden zich de vraag waarom niet volledig scherp of waarom niet meer mee opgenomen in de scherpte.
Het is hier een bewuste keuze geweest om met de scherpte te spelen. Het ging mij om de koekjes en niet om het koffiekopje. Het kopje krijgt al aandacht, door de rode kleur. Het kopje dan helemaal mee scherp op de foto zou dan sowieso nog meer aandacht naar het kopje leiden. Maar kopje hoorde er toch een stuk bij, dit omwille van het creëren van wat sfeer, wat kleur bij de kooekjes. Het oog wil immers ook wat ....
@Eddy, wat betreft het linkerrandje, kan ik volgen, helaas zat ik op het randje ...
@ dwarsligger, laat niet na de coördinaten van de warme bakker door te geven ... Wie weet kan de muur bij de schoonzoon wel gevuld raken
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
-
tof beeld.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
mooi gebracht(volg wel eddy ivm met rand) grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Hoe mooi dat jij dit gemaakt hebt. Jaloers...
Mag ik je even vragen hoe je dat uitgelicht hebt?
Natuurlijk licht of met hulp?Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment