Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Hier heb ik een vraag naar aanleiding van de scherpte over de ganse foto : Was er stevige wind, Eddy ?
Er was totaal geen wind en ik heb een stevig statief gebruikt.
Ik doe bij de meeste landschappen geen naverscherping meer omdat het riet of gras nogal snel te fel verscherpt is.
De 11 eerste reacties geven me niet het idee dat de foto onscherp is.
Voor mij is deze foto wel scherp: soft is niet gelijk aan onscherp.
mvg,
Eddy
Thanks voor je antwoordt. Ik heb inderdaad wat problemen met de scherpte over deze foto daarom eerst mijn vraag. Soft is inderdaad niet gelijk aan onscherp. In naverscherping kan ik je volgen. Wat reacties van anderen betreft laat ik me niet verleiden, ik blijf bij wat ik zie en voel - ik blijf dus altijd eerlijk met mezelf !
Comment