Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste shoot ervaring

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste shoot ervaring

Hallo,
    Ik heb onlangs een eerste 'echte' shoot mogen doen

Graag jullie meningen en tips!

Bedankt!
    1

2

3
    Last edited by sandyke_1488; 24 maart 2015, 20:18.

Re: Eerste shoot ervaring

Ik ken daar niets van dus op dat punt ga ik je niet kunnen helpen.
    Trouwens, ik beoordeel nog te dikwijls "op gevoel"

Maar drie foto's is het maximum per post hoor. Dus voor de mod's hier ingrijpen zou ik er enkele wegdoen en later posten

Succes!

PS : is dat zijn "echt" haar? Jakkes....
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Comment

Oeps! Dank je om mij te verwittigen

Nee hoor al een geluk is dit niet zijn echte haar

Ze hadde model gestaan voor iemand die deelnam aan de young hairdressers trophy, en de shoot was een bedankje voor al hun tijd en geduld

Comment

De eerste smaak ik wel. Tweede is ook best goed enkel lijkt het of haar pupillen overgaan in de eyeliner. Iets meer naar de andere kant kijken was beter geweest denk ik. De derde weet ik niet . Zou ik eens op groot scherm moeten bekijken
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Als ik zo'n haar zou hebben zoals die gast, dan liet ik het toch maar verven.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Had ik idd nog niet op gelet van de ogen. Wat mij vooral stoort aan de tweede foto is dat haar arm er niet helemaal opstaat. Iets waar ik echt beter moet opletten

Comment

Ook ik vind de eerste de beste, het is poseren maar in een aanvaardbare setting.

Comment

ik heb je foto's een paar keer bekeken en ik vind ze allemaal te krap ,
                de 1ste kon je de rok mooi laten uitvloeien, de achtergrond is ook nogal druk personen komen niet los van de foto, het witte streepje rechts stoort en het pootje links zou ik ook wegdoen
                de 2de te drukke achtergrond het haar zit mee in de achtergrond , haar arm en vingers staan er niet helemaal op en het oog dat is niet mooi,
                de 3de de persoon staat er te weinig op en de zwarte draad langs boven stoort,
                jammer want het waren perfecte fotomodellen in een mooi kader en kledij , het is niet gemakkelijk en op die momenten moet je op zo veel letten;
                sorry voor de opmerkingen toch een mooie poging
                mvg martine

Comment

Geen probleem het is door zo'n opmerkingen waar ik volgende keer extra weet op te letten! Alle foto's die dag werden redelijk krap genomen spijtig genoeg, was een toonzaal/winkel vol met speciale stukken en meubelen waar alles heel kort bij elkaar stond.

Comment

Working...
                  X