Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De eerste smaak ik wel. Tweede is ook best goed enkel lijkt het of haar pupillen overgaan in de eyeliner. Iets meer naar de andere kant kijken was beter geweest denk ik. De derde weet ik niet . Zou ik eens op groot scherm moeten bekijken
Had ik idd nog niet op gelet van de ogen. Wat mij vooral stoort aan de tweede foto is dat haar arm er niet helemaal opstaat. Iets waar ik echt beter moet opletten
ik heb je foto's een paar keer bekeken en ik vind ze allemaal te krap ,
de 1ste kon je de rok mooi laten uitvloeien, de achtergrond is ook nogal druk personen komen niet los van de foto, het witte streepje rechts stoort en het pootje links zou ik ook wegdoen
de 2de te drukke achtergrond het haar zit mee in de achtergrond , haar arm en vingers staan er niet helemaal op en het oog dat is niet mooi,
de 3de de persoon staat er te weinig op en de zwarte draad langs boven stoort,
jammer want het waren perfecte fotomodellen in een mooi kader en kledij , het is niet gemakkelijk en op die momenten moet je op zo veel letten;
sorry voor de opmerkingen toch een mooie poging
mvg martine
Geen probleem het is door zo'n opmerkingen waar ik volgende keer extra weet op te letten! Alle foto's die dag werden redelijk krap genomen spijtig genoeg, was een toonzaal/winkel vol met speciale stukken en meubelen waar alles heel kort bij elkaar stond.
Comment