Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset Kristalijn Mol

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sunset Kristalijn Mol

Re: Sunset Kristalijn Mol

Zeer mooi het licht gepakt. Ik twijfel of er niet een blauwe zweem over de foto hangt. KAn het hier niet goed zien(pc op het werk )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
      Zeer mooi het licht gepakt. Ik twijfel of er niet een blauwe zweem over de foto hangt. KAn het hier niet goed zien(pc op het werk )
      Ik twijfel niet, alles oogt wat te blauw volgens mij.
      Wel een mooie, mits nog wat aanpassing

Comment

Voor mij een sfeervolle foto, geslaagd dus.
        Er zit midden in je foto een vlekje (Misschien een weerspiegeling of iets anders?) Mijn aandacht word er naartoe getrokken.
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

Comment

Voor mij véél te blauw. Blauwe stenen zie ik graag op een terras maar niet hier.
          Dat vlekje (flare) zou ik ook wegtoveren.
          Toffe compo.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

Comment

Buiten de zweem een mooie foto. Kom er zelf ook wel eens. Mooie plek
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

In de plaat zit sfeer en de compo is prima wat een goede opname oplevert. Over het blauw is al veel geschreven, moesten de stenen niet zo blauw zijn dan zou ik dit een mooie foto vinden. De kleurkeuze is erg persoonlijk en moet niet steeds met de werkelijkheid overeenstemmen - discussie genoeg dus
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Inderdaad over kleur discussieert men niet, vooral omdat we meestal interpreteren met wat we vroeger hebben gezien.

Comment

Thanks voor de commentaren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
                    Inderdaad over kleur discussieert men niet, vooral omdat we meestal interpreteren met wat we vroeger hebben gezien.
                    Waarom zou ik niets mogen schrijven over kleuren? Ik vraag niet om akkoord te zijn, ik geef alleen mijn mening.
                    mvg,
                    Eddy
                    Smaken verschillen

Comment

Vind hem, als het gaat om een natuurgetrouwe afbeelding, ook veel te blauw.
                      Als het een welbedoelde bewerking is, mag het natuurlijk altijd.
                      Maar de ervaring is , dat velen je bedanken, omdat ze te lang naar een foto hebben zitten kijken(tijdens het bewerken), en in hun eigen werkelijkheid zijn gaan geloven.
                      Al vele malen gegeven deze tip, maar loop even weg van je foto, en je staat soms versteld. (ik ben geen haar beter hoor)
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                      X