Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sunset Kristalijn Mol
Collapse
X
-
-
Re: Sunset Kristalijn Mol
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtZeer mooi het licht gepakt. Ik twijfel of er niet een blauwe zweem over de foto hangt. KAn het hier niet goed zien(pc op het werk)
Wel een mooie, mits nog wat aanpassing
Comment
-
Voor mij een sfeervolle foto, geslaagd dus.
Er zit midden in je foto een vlekje (Misschien een weerspiegeling of iets anders?) Mijn aandacht word er naartoe getrokken.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Voor mij véél te blauw. Blauwe stenen zie ik graag op een terras maar niet hier.
Dat vlekje (flare) zou ik ook wegtoveren.
Toffe compo.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Buiten de zweem een mooie foto. Kom er zelf ook wel eens. Mooie plekA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
-
In de plaat zit sfeer en de compo is prima wat een goede opname oplevert. Over het blauw is al veel geschreven, moesten de stenen niet zo blauw zijn dan zou ik dit een mooie foto vinden. De kleurkeuze is erg persoonlijk en moet niet steeds met de werkelijkheid overeenstemmen - discussie genoeg dusKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Inderdaad over kleur discussieert men niet, vooral omdat we meestal interpreteren met wat we vroeger hebben gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtInderdaad over kleur discussieert men niet, vooral omdat we meestal interpreteren met wat we vroeger hebben gezien.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Vind hem, als het gaat om een natuurgetrouwe afbeelding, ook veel te blauw.
Als het een welbedoelde bewerking is, mag het natuurlijk altijd.
Maar de ervaring is , dat velen je bedanken, omdat ze te lang naar een foto hebben zitten kijken(tijdens het bewerken), en in hun eigen werkelijkheid zijn gaan geloven.
Al vele malen gegeven deze tip, maar loop even weg van je foto, en je staat soms versteld. (ik ben geen haar beter hoor)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment