Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
poging om windmolens mooi in beeld te brengen
Collapse
X
-
-
Re: poging om windmolens mooi in beeld te brengen
Als ik de rechtse afdek dan hou ik naar mijn smaak een beter beeld over dan nu, dat middelste gedeelte is zo leeg, gelukkig steekt er nog 1 boompje daar de kop op om de saaiheid wat te doorbrekenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Frakske volg ik hier in zijn analyse. Links, het beeld met de zon, daar speelt zich het verhaal en de schoonheid af in dit beeld. Denk maar eens even aan de kracht en bron van energie, kortom de link tussen de twee onderwerpen Succes !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
De eerste foto was om beetje symmetrie te brengen en inderdaad in het midden leeg , de molens staan wel meer dan 100 meter van elkaar, misschien vinden jullie nieuwe foto beter gelukt. Bedankt voor jullie opmerkingenCanon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8
Comment
-
Lees a.u.b. de forumregels max 1024pix i.p.v. 8926pix en 10,17Mb.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stropje Bekijk berichtik heb ze terug aangepast en ik hoop dat het nu wel in orde is , sorry het waren mijn eerste foto'sKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment