Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind de compositie zeer geslaagd. Héél knap die compo.
De speciale bewerking zal wel smaak gebonden zijn. Ze is zeker niet alledaags en heeft wel wat.
mvg,
Eddy
Ik zie hier geen lente in. Het heeft iets troosteloos in tegenstelling met het lentegevoel dat het zou moeten oproepen. Ik denk dat de toning daar een grote rol in speelt.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ik zie hier geen lente in. Het heeft iets troosteloos in tegenstelling met het lentegevoel dat het zou moeten oproepen. Ik denk dat de toning daar een grote rol in speelt.
Het was zeker niet de bedoeling om er de lente al in te zien, het is een overwaaiende (scheve bomen) fantasie van winter naar lente in de maand maart. Het "troosteloze" kan terugslaan op de winter Anaisje Een titel mag je volgens mij nooit letterlijk nemen.
Iedereen bedankt voor het kijken en dikke merci voor het schrijven.
Comment