Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Met zicht op zee
Collapse
X
-
-
Re: Met zicht op zee
Mooie foto Louis, knap licht en symmetrie is in orde.
De lange sluitertijd maakt het water rustig, tof.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
-
mooi maar net iets tè veel lucht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eric Vannerom Bekijk bericht+1.
Al eens een vierkant overwogen?
Grt
Eric
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eric Vannerom Bekijk bericht+1.
Al eens een vierkant overwogen?
Grt
EricHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Ik vind de vrije ruimte in de lucht wel iets hebben.
Een vierkant zou het ook goed doen.
Volgens mij maakt het dan niet zoveel uit waar de horizon uitkomt, is van ondergeschikt belang.
Alhoewel het net mooi kan zijn dat die horizon pal in het midden loopt en dan het standbeeld dat stukje vrije ruimte erboven doorbreekt.
Smaken...Groetjes,
Dominic
Comment
-
ik persoonlijk vind de compositie zoals hij is super. die lucht maakt het net zo mysterieus.
maar dat is inderdaad persoonlijke smaak. grootst gemene deler van de smaken zal wel iets lagere horizon zijn. het is echter de vraag wat je juist wil : een eigen stijl/gedacht, of een foto die in de smaak valt van zoveel mogelijk mensen ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichttoffe standpunt, knappe foto.
Mvg Suske
Comment
-
-
Ik zou hier in de foto de lucht als een onderdeel van het verhaal zien. Wat vertelt deze foto me. Ik zie een weg naar het water (hier zee) de man loopt gebukt door... zorgen, verlies .... het drukkend gevoel wordt nog eens door de lucht gegeven. Een verpletterend gevoel. Zo zie en voel ik deze prachtfoto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtIk zou hier in de foto de lucht als een onderdeel van het verhaal zien. Wat vertelt deze foto me. Ik zie een weg naar het water (hier zee) de man loopt gebukt door... zorgen, verlies .... het drukkend gevoel wordt nog eens door de lucht gegeven. Een verpletterend gevoel. Zo zie en voel ik deze prachtfoto.
martine
Comment
-
Hier ben ik het eens met de zienswijze van Loeky, datzelfde gevoel bekroop me. Een vierkant is het overwegen waard, dan verdwijnt wel dit gevoel voor me.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
Comment