Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eekhoorntje tijdens boswandeling + Update
Collapse
X
-
-
Re: Eekhoorntje tijdens boswandeling
Mooi, maar bovenaan mag er gerust een stuk af voor mij.
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtMooi, maar bovenaan mag er gerust een stuk af voor mij.
Comment
-
voor mij ook idem...alleen als je er een stuk vanaf snijd van boven dan komt je onderwerp wel heel centraal in beeld te zitten...ik weet niet of je in het origineel meer ruimte voor het eekhoorn hebt (maw rechts meer opschuiven ) ? ....Moet wel heel fijn zijn om er eentje zo mooi voor je lens te krijgen....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtMooi, maar bovenaan mag er gerust een stuk af voor mij.Oorspronkelijk geplaatst door Piebel Bekijk berichtIdem hier. Mooi beestje!
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtvoor mij ook idem...alleen als je er een stuk vanaf snijd van boven dan komt je onderwerp wel heel centraal in beeld te zitten...ik weet niet of je in het origineel meer ruimte voor het eekhoorn hebt (maw rechts meer opschuiven ) ? ....Moet wel heel fijn zijn om er eentje zo mooi voor je lens te krijgen....
Comment
-
-
Update is beter maar zoals eerder gemeld beestje zit nu heel centraal in beeld, maar aangezien je rechts geen mogelijkheden had zal het moeilijk anders kunnen denk ik
Comment
-
Geef mij maar het origineel. Bij de up zie je duidelijker ruis door het oplichten in het lijfje. Voor mij mocht dit wat minder opgelicht worden. Je verliest ook aan scherpte. Kan het zijn dat je software matig de BG hebt geblurd?
Toch een heel natuurlijke omgeving waar je dit eekhoorntje kon vastleggen. Tegenlicht maakt het ook niet simpeler. Ik ben al blij als ik er eentje zie.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtGeef mij maar het origineel. Bij de up zie je duidelijker ruis door het oplichten in het lijfje. Voor mij mocht dit wat minder opgelicht worden. Je verliest ook aan scherpte. Kan het zijn dat je software matig de BG hebt geblurd?
Toch een heel natuurlijke omgeving waar je dit eekhoorntje kon vastleggen. Tegenlicht maakt het ook niet simpeler. Ik ben al blij als ik er eentje zie.)
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtIn de natuur heb ik er graag de natuur bij dus de eerste.
Comment
Comment