Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mardi Gras straatfeest + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mardi Gras straatfeest + update



    iso 1250
    f/8.0
    s 1/60

    Alvast dank


    update met wazige achtergrond


    Last edited by philitalia; 13 maart 2015, 06:18.
    Mvg Philip

  • #2
    Re: Mardi Gras straatfeest

    mooie kleuren. persoonlijk vind ik het jammer dat de mensen op de achtergrond te weinig wazig zijn waardoor je onderwerp te weinig naar voor springt.

    Comment


    • #3
      Re: Mardi Gras straatfeest

      Inderdaad, DOF niet goed gekozen
      Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
      Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

      Comment


      • #4
        Re: Mardi Gras straatfeest

        Dank voor de reacties.

        Ik ben het eens met de bemerking.
        Ik hoopte dat er iemand me een suggestie zou doen welke instellingen te gebruiken - dat zou me enorm vooruit helpen.

        De parade is in beweging en het is donker (enkel straatverlichting). Ik sta aan de zijkant, dus de man in de rolstoel achter de dame heeft nagenoeg dezelfde afstand tot mij, vandaar dat hij niet helemaal wazig is.

        Alle tips en bemerkingen zijn welkom ;-)

        Dank
        Last edited by philitalia; 12 maart 2015, 06:51.
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Mardi Gras straatfeest

          Kleurrijk en sfeervol straatgebeuren. Aan de Dof zou ik me niet ergeren want dit is realiteit in een totaalbeeld.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Mardi Gras straatfeest

            Dank G.R.

            Ik zie ook wel dat de DOF niet perfect is en persoonlijk vind ik het niet mooi als nadien via fotobewerking een deel van de foto een "blur" krijgt. Ik ben trouwens heel slecht in photoshoppen.
            Als herinnering aan deze feesten is voor mezelf de foto toch geslaagd en ik hoop dat het voor anderen inderdaad een leuk sfeerbeeld geeft.

            Ik heb een update geplaatst met wazige achtergrond, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar het origineel
            Last edited by philitalia; 13 maart 2015, 06:19.
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Mardi Gras straatfeest

              Het origineel was meer dan ok. Misschien kan een crop van het hoofdpersonage zijn leuke make up een ander inzicht geven.

              Comment

              Working...
              X