Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Roodborstje.
Collapse
X
-
-
Re: Roodborstje.
Hoi Jp ...vind de kleuren niet echt kloppen...het rood is te donker en zijn koppeke te wit...ofwel heeft het beestje mss ergens ingezeten ??
-
De scherpte ligt net voor de pootjes op de tak. Het vleugeltje vertoont nog enige scherpte op het vogeltje zelf. De witte vlek op het kopje is mij een raadsel.
Verder proberen en een hoger diafragma getal gebruiken om je vogeltje in de dof te krijgen.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtHoi Jp ...vind de kleuren niet echt kloppen...het rood is te donker en zijn koppeke te wit...ofwel heeft het beestje mss ergens ingezeten ??
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtDe scherpte ligt net voor de pootjes op de tak. Het vleugeltje vertoont nog enige scherpte op het vogeltje zelf. De witte vlek op het kopje is mij een raadsel.
aangaande de scherpte hebt ge gelijk, maar niet zo eenvoudig met een 70-200 met extender uit de hand. was nog maar de tweede keer dat ik met die opstelling gefotografeerd heb. heb er nog met F7.1 en zal die eens posten.
Verder proberen en een hoger diafragma getal gebruiken om je vogeltje in de dof te krijgen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtIets meer croppen denk ik zal het accent toch meer op het vogeltje leggen.
TER INFO; ht zou hier gaan om een Albino Roodborstje.(had de foto ook naar het natuurhulpcentrum gestuurd en dat als antwoord gekregen).
Comment
-
-
de takken op de achtergrond storen een beetje.
ferm beestje wel.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Heerlijk dat we hier een albinootje te zien krijgen. Zie je idd niet elke dag.
Ik dacht eerst aan een oudje...Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtde takken op de achtergrond storen een beetje.
ferm beestje wel.
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtHeerlijk dat we hier een albinootje te zien krijgen. Zie je idd niet elke dag.
Ik dacht eerst aan een oudje...
Oorspronkelijk geplaatst door thompsonneke Bekijk berichtZeer mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtDe scherpte ligt net voor de pootjes op de tak. Het vleugeltje vertoont nog enige scherpte op het vogeltje zelf. De witte vlek op het kopje is mij een raadsel.
Verder proberen en een hoger diafragma getal gebruiken om je vogeltje in de dof te krijgen.
Enne nog bedankt voor de toelichting, had immers nog niet eerder gehoord van een albino roodborst.
En zo leren we elke dag bij...
mvg,
Luc"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Comment