Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Nou ik weet niet hoe die kleuren in de werkelijkheid eruit zien. Maar je kunt (hoeft voor me niet) ze veranderen door de colorbalance aan te passen. Als je Groen vermindert dan krijgt je geel tot orange naar smaak.
Nu de foto zelf is goed gezien en mooi in beeld gebracht.
Ik kan dit wel smaken. In Vlaanderen hebben we niet altijd zo'n blauwe lucht. En 4 maal geel mooi op een rij met een voorgrond die vertelt dat het winter is. Mag er best wezen.
Dit zijn de kleuren zoals geregistreerd door mijn fototoestel. Ik ben trouwens een leek wat betreft nabewerking. Gebruik enkel Picasa maar tips over nabewerking zijn altijd welkom.
zoals meestal wordt er nogal eens over kleuren gediscussieerd...en laat dit nu net een heel subjectief gegeven zijn....ik vind ze alleszins mooi...en heel mooie foto ....
Comment