Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijne Majesteit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zijne Majesteit

ik hoorde overlaatst het verhaal van een persfotograaf die altijd 1/250s en f/8 gebruikt, maar wel constant aan het knoppeke iso draait. kon ik wel begrijpen in de dolle taferelen die je soms ziet bij persfotografie.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      Ik ga mee in de beoordeling van LievenLema. Heb wel begrip voor de omstandigheden waarin de foto is genomen maar dat heeft niets met de plastieken huid te maken en de zwarte randen aan de haargrens. Volgens mij kon het diafragma toch wel wijder open en de ISO wat meer naar beneden. Nu zijn de hooglichten van het boek nogal weerkaatsend in het gezicht. Het lijkt inderdaad of haar hoofd er ergens in geplakt is en het lichaam van iemand anders komt.
      Ieder zijn mening. De iso naar beneden halen betekent een te lage snelheid en onscherpte, dat zou je moeten weten. Aan de pose kan ik niets veranderen of heb daar geen invloed op in dergelijke omstandigheden, dat is nou net het boeiende aan straatfotografie en journalistiek : te nemen of te laten !
      Lees de opmerking van Iegenie
      Beiden dank voor de commentaren.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Natuurlijk ieder zijn mening en ik zei ook dat ik begrip heb voor de moeilijke omstandigheden waarin de foto gemaakt is. Maar met het diafragma wat meer open te stellen zou je weer aan licht winnen, verder weet ik wel al iets over het belichtingstrio, sluiter, diafragma en ISO.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Working...
        X