Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
overzet den toeter Tielrode
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: overzet den toeter Tielrode
Ik vind de overzet nogal centraal in het beeld staan. De bocht die de rivier daar maakt vind ik weer wel goed. Ik weet niet hoe het ter plaatse is of je een andere compo kon maken daar. Het lijkt me daar toch wel mooi te zijn.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
-
Ik zou de camera naar links gedraaid hebben tot juist die paal met de vlag er niet meer opstond, dan had je waarschijnlijk de bocht van de waterloop erbij opstaan. En de overzetboot stond op een sterker punt.
Comment
-
Vooraan en rechts zou ik wat weglaten en ik denk dat er meer in de wolken zit, toch het bekijken waard!
mvg
marcel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtIk vind de overzet nogal centraal in het beeld staan. De bocht die de rivier daar maakt vind ik weer wel goed. Ik weet niet hoe het ter plaatse is of je een andere compo kon maken daar. Het lijkt me daar toch wel mooi te zijn.en die boot was nergens scherp toen.
Je hebt hier de kans om het eens te herdoen hé, voor de compo dan toch!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
heel mooie foto en ook een heel fijne plek denk ik om foto's te schieten....ik volg ook anaisje in haar beoordeling....
Comment
-
-
Ik voel aan dat er iets ontbreekt, wellicht hebben de voorgangers gelijk, of is het geel van de overzet er teveel aan. Een standpunt wat meer naar links kon wat meer van de bocht laten zien doch ik durf niet stellen dat dit een beter beeld zou hebben gegeven.
Comment
Comment