Bedankt om eens te kijken en commentaar te geven...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heggenmus?
Collapse
X
-
-
Re: Heggenmus?
Inderdaad een Heggenmus, geen familie van de mussen. Kan heel erg mooi fluiten deze zangvogel. Ziet er toch scherp uit met F2.8. De Heggenmmus zit hier wel mooi in het strookje licht, wat je dan ook benut hebt.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Beestje staat er mooi op, maar de compo vind ik nogal rommelig.
Comment
-
-
Ik volg i.v.m.de achtergrond, maar we kunnen moeilijk dat vogeltje pakken en plante n waar dat wij ze willen hebben
In de tuin zijn ze moeilijker om te fotograferen dan in het wild,je hebt daar meer de kans om een mooie achtergrond te hebben
Maar het staat er in elk geval mooi scherp op
Grt. Ria
Comment
-
Ik zou zeer zeker niet wegsnijden, want dan heb je niet genoeg ruimte voor de snavel. Bovendien zou hij dan boven, onder en zijkanten ook moeten snijden, de foto wordt dan veel te klein. Ik zal zien hoe hij dat het best kan oplossen, maar voor mij mag het ook zo blijven. Je kiest bij een vogel nu eenmaal zijn omgeving niet. Of hij had het niet moeten trekken , kan ook en zoeken naar een betere plek en hopen dat de vogel er komt ! Voor mij onbegonnen werk. Tenzij hij tijd zat heeft en heel veel geduld.
Comment
Comment