Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zie dat je nog steeds problemen hebt met de scherpte op je foto. Sien gebruik je een statief ? Ik denk dat dit jou zou helpen. Ik weet het, het weegt iets meer. Wat ik meestal ook gebruik is een plastieken statiefbol. Die kun je in je handtas meevoeren. Lijkt wel een pittezak (die kun je ook maken) die je vastschroeft aan je fototoestel. Het geef je toestel meer houvast ook in de hand.
Cadrage doet het hier persoonlijk voor mij niet echt.
Nu vertroebelen de takken het zicht op het fort.
Ik weet niet hoe je daar een standpunt kon innemen, maar misschien kon je de takken eerder gebruiken om een kader in een kader te maken ...
Nu, dat laatste zal wel afhankelijk geweest zijn van de mogelijkheid om je standpunt te wisselen.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment