Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De schelpen én de kranen geven een slordige indruk aan het geheel, vind ik. Persoonlijk vind ik daarom de foto nogal gewoon en saai. Compo is niet verkeerd maar vraagt imo een mooier landschap.
Hello Ria, ik zou het contrast echt vermeerderen, de foto op horizon rechttrekken, dan krijg je foto meer pit.
Wat je eventueel ook kunt doen, maar voor mij hoeft het niet.
gewoonweg een pano maken, weg met zee en in de verte je pier met kranen. Dan verdwijnt die drukte. En krijg je een nog meer rustig beeld.
Doch het hoeft voor me niet want je hebt een contrast tussen rustig zee en in de verte de drukte van de stad op de pier.
Bedankt voor jullie uiteenlopende meningen. Het is altijd interessant hoe iedereen een foto anders bekijkt . Het was mijn bedoeling , om aan de ene kant het rustige strand en aan de andere kant de haven ,die toch wel een beetje verscholen ligt,te tonen. En dat waterloopje was de leidraad.
Grt. Ria
Comment