tof gedaan.
Persoonlijk zou ik proberen het zwart nog iets donkerder te maken, zodat het doek in de achtergrond minder opvalt. Zodoende krijg je dan een donkere achtergrond met die leuke sterretjes.
Het podium is vrij goed belicht, deze is gemaakt met mijn canon 6d in combinatie met de ef 24-105 f4L. Pracht van een combinatie. Een flits had ik ook bij maar had ik niet gebruikt. Deze is op iso 3200 gemaakt, de 6d is goed in hoge iso's. Zal ik proberen Thomas.
Ik volg. Ofwel had je een bevoorrechte positie om foto's te maken ofwel is dit heel knap. ISO3200... is er niet aan te zien.
Mooi, kleurrijk (op zich niet jou verdienste, maar voor de weergave sta je wel in!), zou mooi staan als poster op de kamer van mijn kleinkind!
Zit er hier al een hele tijd naar te kijken... in die omstandigheden ook nog zo veel details... knap.
mvg,
Luc
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Ik stond eerst op een andere positie waardoor ik er niet recht genoeg voor stond. Daarna heb ik mijn positie aangepast en wat ingezoomd. De camera heeft uiteraard veel inbreng, met mijn oude eos 550d was hier geen denken aan zonder flits.
Ik volg. Ofwel had je een bevoorrechte positie om foto's te maken ofwel is dit heel knap. ISO3200... is er niet aan te zien.
Mooi, kleurrijk (op zich niet jou verdienste, maar voor de weergave sta je wel in!), zou mooi staan als poster op de kamer van mijn kleinkind!
Zit er hier al een hele tijd naar te kijken... in die omstandigheden ook nog zo veel details... knap.
mvg,
Luc
Comment