Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het boeit me...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het boeit me...

Re: Het boeit me...

totaal niet...

Comment

Ik vind die toch iets hebben, het lijkt er hier op alsof de boei door iets groots wordt vooruit getrokken.

Comment

Waterskiboei?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
          Waterskiboei?
          Een doodgewone bakboordboei: die zijn rood, zijn vierkantig (gezien in profiel) en hebben een paar nummer.
          En deze foto vertelt er een verhaal mee.
          ​​

Comment

Ik vind het een fris plaatje,het rood springt eruit!
            Grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
              totaal niet...
              Dit is beginnershoek. Heb je suggesties om dit boeiend te maken? Bijsnijden? Omzetten naar zwart-wit? Andere...? Soms ben ik ook op zoek om van een iets minder boeiende foto toch iets te maken dat de mensen op 1 of andere manier aanspreekt. Dankjewel...

Sent from my iPad using Tapatalk
              Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

Comment

Ik dacht dat mijn opmerking duidelijk genoeg was. Als ik het zo bekijk kan je met dit beeld niets aanvangen.

Z'n boei kan je mooi gebruiken om een bepaalde leeslijn af te dwingen. Met meerdere op een rijtje is dit nog makkelijker te bereiken. Uiteraard moet er in het beeld dan nog wat opgenomen worden wat het boeiend sq spannend maakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
                  Ik dacht dat mijn opmerking duidelijk genoeg was. Als ik het zo bekijk kan je met dit beeld niets aanvangen.

Z'n boei kan je mooi gebruiken om een bepaalde leeslijn af te dwingen. Met meerdere op een rijtje is dit nog makkelijker te bereiken. Uiteraard moet er in het beeld dan nog wat opgenomen worden wat het boeiend sq spannend maakt.
                  Yep, je opmerkingen zijn in de meeste postjes hier op dit forum zeer duidelijk.

Sent from my iPad using Tapatalk
                  Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

Comment

mijn suggestie, trekken met een groothoek en zo diepte creëren en de omgeving betrekken. de boei gaat met zijn felle kleur toch met de aandacht lopen daarvoor moet hij niet vol in beeld. Ik ken de omgeving wel niet maar dit de beste suggestie die ik kan geven.

Comment

Working...
                    X