Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het boeit me...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Het boeit me...
Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk berichtWaterskiboei?
En deze foto vertelt er een verhaal mee.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk berichttotaal niet...
Sent from my iPad using TapatalkNikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560
Comment
-
Ik dacht dat mijn opmerking duidelijk genoeg was. Als ik het zo bekijk kan je met dit beeld niets aanvangen.
Z'n boei kan je mooi gebruiken om een bepaalde leeslijn af te dwingen. Met meerdere op een rijtje is dit nog makkelijker te bereiken. Uiteraard moet er in het beeld dan nog wat opgenomen worden wat het boeiend sq spannend maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk berichtIk dacht dat mijn opmerking duidelijk genoeg was. Als ik het zo bekijk kan je met dit beeld niets aanvangen.
Z'n boei kan je mooi gebruiken om een bepaalde leeslijn af te dwingen. Met meerdere op een rijtje is dit nog makkelijker te bereiken. Uiteraard moet er in het beeld dan nog wat opgenomen worden wat het boeiend sq spannend maakt.
Sent from my iPad using TapatalkNikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560
Comment
-
mijn suggestie, trekken met een groothoek en zo diepte creëren en de omgeving betrekken. de boei gaat met zijn felle kleur toch met de aandacht lopen daarvoor moet hij niet vol in beeld. Ik ken de omgeving wel niet maar dit de beste suggestie die ik kan geven.
Comment
Comment