Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dochter tijdens oefendressuur.
Collapse
X
-
-
Re: Dochter tijdens oefendressuur.
Ik dacht dat iedereen hier in RAW trok.... Voor een sluitertijd van 1/200 heb je chance dat de er geen onscherpte is. Ik zou de foto wel nog wat oplichten, bij RAW is er wat meer nabewerking nodig. Voor de rest een goede foto, een leuk portret.
-
Foto is goed meegevallen. Dochter zal wel fier zijn.
Ook ik heb langere tijd de boot afgehouden om naar RAW over te schakelen. Een beetje schrik dat ik niets meer over zou hebben. Nu sta ik zelfs niet meer stil bij de mogelijkheid om in Jpeg te werken. Een beetje meer werk maar tevens meer mogelijkheden.
Je kan het enkel leren door te doen.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtFoto is goed meegevallen. Dochter zal wel fier zijn.
Ook ik heb langere tijd de boot afgehouden om naar RAW over te schakelen. Een beetje schrik dat ik niets meer over zou hebben. Nu sta ik zelfs niet meer stil bij de mogelijkheid om in Jpeg te werken. Een beetje meer werk maar tevens meer mogelijkheden.
Je kan het enkel leren door te doen.
Ga zeker met Raw bezig blijven. Zij is fier , maar de ouders nog meer En zeker omdat ze nog maar 9 is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtZij is fier , maar de ouders nog meer En zeker omdat ze nog maar 9 is.
Goede keuze van je sluitertijd, die net wat beweging in de poten (euh benen) van het paard toelaat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtEn terecht
Goede keuze van je sluitertijd, die net wat beweging in de poten (euh benen) van het paard toelaat.Last edited by Guest22; 21 februari 2015, 11:32.
Comment
Comment