Bij voorbaat dank voor de reacties.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aangevroren mist.
Collapse
X
-
-
Re: Aangevroren mist.
Alles in balans, alleen nog genieten.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Goed uitgedokterde compo!
mvg
marcel
Comment
-
Hier sta ik nu even verstomd, versteend of bevroren van te kijken dat velen de foto bekeken en maar 2 reageren. Ofwel is ie zoooo slecht ofwel is ie zooooo goed dat er geen woorden voor zijn !
Och het is geen erg hoor, laat maar zitten.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHier sta ik nu even verstomd, versteend of bevroren van te kijken dat velen de foto bekeken en maar 2 reageren. Ofwel is ie zoooo slecht ofwel is ie zooooo goed dat er geen woorden voor zijn !
Och het is geen erg hoor, laat maar zitten.
Voor mij persoonlijk is dit ook hier het geval: technisch niets op aan te merken, maar inhoudelijk voor mij niet erg boeiend.
Comment
-
Zoals ik al zei "geen erg hoor", toch bedankt voor je bijdrage Thomas met volgende bedenking : "Als we enkel moesten reageren op de toppers - en dat is dan ook nog relatief - dan zal het hier een mager beestje worden !"Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
leuke opname ,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Een mooi natuurlijk beeld gedomineerd door driehoeken. Fijn winterplaatje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtEen mooi natuurlijk beeld gedomineerd door driehoeken. Fijn winterplaatje
Allee bedankt aan diegene die dan toch in hun pen zijn gekropen of beter : Op de toetsen hebben getokkeld !
Dag Loeky, waarschijnlijk een bekende van vroeger - moet even diep in mijn geheugen graven dat niet meer zo snel werkt als vroegerKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment