Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een ijzige ochtend
Collapse
X
-
-
-
Re: Een ijzige ochtend
mooi beeld.!!
Comment
-
Toffe foto, je zou kunnen zeggen één tegen allen, wel spijtig dat er geen winterzonnetje kwam piepen, dat is echter de fout niet van de fotograaf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtToffe foto, je zou kunnen zeggen één tegen allen, wel spijtig dat er geen winterzonnetje kwam piepen, dat is echter de fout niet van de fotograaf.
mvg
marcel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door georgesvdb Bekijk berichtis wel een mooi sfeerbeeld
mvg
GeorgesOorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtMooie sfeer met de boom op een sterke plaats.Oorspronkelijk geplaatst door Josca Bekijk berichtmooi beeld.!!Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtToffe foto, je zou kunnen zeggen één tegen allen, wel spijtig dat er geen winterzonnetje kwam piepen, dat is echter de fout niet van de fotograaf.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Prachtige foto om lekker bij het haardvuur weg te dromen......
Comment
-
-
-
Comment
-
leuke opname Sien,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
- 21 februari 2015
-
Mooie foto, wat ik zou gedaan hebben denk ik is dat blauw van die lucht een tikje donkerder en wat meer structuur in dat bevroren grasveld, bijv rechts van die boom, waar de plek onder die boom het gras iets minder bevroren is die regio een beetje - gegeven met de belichting (in Lightroom) en zien of dat iets geeft.
Comment
Comment