Dank voor het kijken en het schrijven.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fruitboom.
Collapse
X
-
-
Re: Fruitboom.
sterke compo, ik zou durven vierkant gaan. sneeuw mooi onder controle
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtsterke compo, ik zou durven vierkant gaan. sneeuw mooi onder controle
Alttijd mooi zo'n eenzame boom.
Comment
-
Tof die boom als solitair, wat ik minder vind zijn magenta stippels in die sneeuw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtsterke compo, ik zou durven vierkant gaan. sneeuw mooi onder controle
mvg
marcel
Comment
-
Hmm deze vind ik heel leuk en mooi!mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEn vierkant zou zeker even mooi, zoniet nog mooier, zijn.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtsterke compo, ik zou durven vierkant gaan. sneeuw mooi onder controleOorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht+1, ik volg.
Alttijd mooi zo'n eenzame boom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht.....maar deze is toch vierkant, en inderdaad een fraaie plaat.
Ik moet scrollen om de foto volledig te zien in de hoogte en daardoor leek het alsof deze een stuk hoger was dan breed.
Ik zal proberen dergelijke fout nooit meer te maken...het zal trouwens zichzelf oplossen, want ik leg er voor onbepaalde tijd de pees af.
Ik blijf het geheel hier wel volgen, maar reacties op... moet men niet meer verwachten .
Slukes.
Comment
-
-
Fris plaatje, ik voel de koude.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Compo vind ik erg mooi, maar de paarse tinten in de sneeuw en wolken niet.
Comment
-
-
Comment