Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sunny bar
Collapse
X
-
-
Re: Sunny bar
je verwoording en titel mooi in beeld gebracht....
-
Vind het een toffe opname van de lokale bevolking in een klein vissersdorpje !! Ook de keuze voor z/w vind ik goed.
Enige kleine bedenking is : Ik denk dat je gebaseerd hebt voor de rechtzetting ( of bij de opname ) op de linker deurstijl van de uiterst rechtse deur. Misschien was het beter geweest om de scheiding tussen het rechter gebouw en het middelste gebouw recht te zetten. ( een beetje naar links kantelen dus ). Je gaat dan wel een stukje van de bovenkant verliezen.
Just my 2 cents
Mvg John
Comment
-
Comment
-
Djivan, het kijkt veel fijner zo vind ik
Mvg John
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtDjivan, het kijkt veel fijner zo vind ik
Mvg John
Ik was zo danig bezig geweest met de mannekes en de bootjes dat ik het gebouw uit het oog was verloren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtAls er geen water is zal de werkloosheid toenemenKnap tafereel, heel realistisch en goed gepresenteerd. Een straatbeeld naar mijn hart
Volledig eens met Raymond (en dat is niet altijd zo)
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
update is nog een verbetering van een reeds krachtige fotoNikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
Comment
-
-
Een hele sterke foto, die heel veel vertelt. Proficiat.
Waar is dit?Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
Comment