Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De 2de is voor mij de beste, al is het witte vlak aan de onderzijde misschien wat aan de grote kant.
Als je werkt met LR, dan zou ik toch proberen om nog wat horizontaal te draaien (niet roteren) wat ik heb de indruk dat er iets wringt aan doos. De bovenzijde loopt een heel klein beetje schuin, en bij de eerste foto valt dit meest op.
Heel erg leuk, houding, kleuren en natuurlijk de box. Ik zou de tweede kiezen en misschien als je een derde optie gehad zou hebben met een vierkant formaat (alleen de box) zou ik daar voor kiezen
Heel erg leuk, houding, kleuren en natuurlijk de box. Ik zou de tweede kiezen en misschien als je een derde optie gehad zou hebben met een vierkant formaat (alleen de box) zou ik daar voor kiezen
Mag ik hopen dat het model je dochter is, een statisch beeld dat door haar houding toch een meerwaarde biedt, dit kan ik echter niet zeggen van je kader een zogenaamde box.
Mag ik hopen dat het model je dochter is, een statisch beeld dat door haar houding toch een meerwaarde biedt, dit kan ik echter niet zeggen van je kader een zogenaamde box.
Haha. dwarsligger
'k heb mijne winkelhaak dan maar is boven gehaald ;-)
dikke merci voor jullie reacties
groetjes
renske
Last edited by bleuspics; 15 februari 2015, 21:47.
Comment