Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
tartine au platte keis
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: tartine au platte keis
mooi en nen geuze op den achtergrond....
-
er MOET gewoon een gueuze bij (in het echt dan toch...op foto is persoonlijke smaak...vond het te leeg zonder pint)
Comment
-
Het is alvast heel smakelijk vastgelegd .
Voor mij mag de geuze blijven. Het geeft sfeer.
Comment
-
-
Waarschijnlijk een heel bewuste keuze om deze foto met beperkte dof te maken. Voor mij mocht er wel wat meer scherptediepte geweest zijn. Het boterhammetje helemaal scherp zou ik gekozen hebben.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtWaarschijnlijk een heel bewuste keuze om deze foto met beperkte dof te maken. Voor mij mocht er wel wat meer scherptediepte geweest zijn. Het boterhammetje helemaal scherp zou ik gekozen hebben.
Volledig mee eens.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtWaarschijnlijk een heel bewuste keuze om deze foto met beperkte dof te maken. Voor mij mocht er wel wat meer scherptediepte geweest zijn. Het boterhammetje helemaal scherp zou ik gekozen hebben.
Grt
Eric
Comment
-
-
-
Comment
-
Heel goede opname, zou als reclame kunnen zijn weg vinden. Het bier hoort inhoudelijk bij het tafereel, dat is perfect. Enkel de witte overstraalde vlekken zouden beter wat getemperd zijn.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment