Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lunch time

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lunch time

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Lunch time

Mooie compo maar heb de indruk dat het scherpstelvlak iets te ver naar achter ligt!

mvg,

marcel

Comment

Gelukkig moeten wij zo niet lunchen. Deze staat er wel heel knap op maar over de scherpte heb ik ook mijn bedenking.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Scherpte ligt volgens mij eerder op de "dagschotel", anders was het een mooie

Comment

Jullie hebben gelijk.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Scherpte werd al gezegd, maar naar mijn gevoelen zit de kleur ook niet juist.
            mvg,
            Luc
            "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

heel verdienstelijke foto en als ik de voorgaande opmerkingen van de deskundigen lees...dan ook pas zie ik idd het probleem ...enfin..probleem...kijk is naar de pootjes...vlijmscherp...en eigenlijk moeten het zijn oogjes zijn die er scherp moeten op staan...niettegenstaande goed hoor...ik doe ook flink men best maar slaag daar nog niet in...alleen zie ik dat gij een sterke tele hebt dan ik tenzij je een teleconvertor gebruikt...en met je f11 zou ik het haast wel denken...
              https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Working...
              X