Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hitchcock locatie + up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hitchcock locatie + up

update: zonder filter met nok van dak

1ste
    Last edited by bommasien; 10 februari 2015, 16:12.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Hitchcock locatie

Niet mijn dada deze. Je blijft halsstarrig vasthouden aan die gedeeltelijke waas, of filter, hoe je ook wil noemen, en dat is natuurlijk je goed recht, maar het is helemaal niet mijn ding.
    Dan is er nog die precies 'gedeeltelijke' zw/w omzetting... hier en daar is er nog wat kleur te zien.
    Ook de top van het gebouw ontbreekt ... kortom, zoals reeds gemeld, deze kan mij niet bekoren.
    Wellicht zijn er wel met een andere mening ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Niet mijn dada deze. Je blijft halsstarrig vasthouden aan die gedeeltelijke waas, of filter, hoe je ook wil noemen, en dat is natuurlijk je goed recht, maar het is helemaal niet mijn ding.
      Dan is er nog die precies 'gedeeltelijke' zw/w omzetting... hier en daar is er nog wat kleur te zien.
      Ook de top van het gebouw ontbreekt ... kortom, zoals reeds gemeld, deze kan mij niet bekoren.
      Wellicht zijn er wel met een andere mening ook.
      Jouw volste recht Djivan Maar dat 'halstarrige' durf ik betwijfelen hoor! Bij deze was de filter wel op zijn plaats (dacht ik) Toch erg bedankt voor je reactie, 'k hou er rekening mee!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        Jouw volste recht Djivan Maar dat 'halstarrige' durf ik betwijfelen hoor! Bij deze was de filter wel op zijn plaats (dacht ik) Toch erg bedankt voor je reactie, 'k hou er rekening mee!
        Met het woordje halsstarrig had ik niks kwaad of pejoratief bedoeld hoor Sien, maar gewoon dat je het de laatste tijd reeds meermaals toegepast hebt.
        Ik zal mijn woorden in de toekomst nog meer moeten wikken en wegen zeker .

Comment

Met je titel probeer je natuurlijk iets uit te beelden en dat vind ik redelijk geslaagd.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik vind deze filmische lomo bewerking wel goed passen bij het hitchcock thema
            Topje van het gebouw vind ik wel een beetje jammer. Ofwel er helemaal op ofwel nog meer snijden. Nu is het een beetje vis noch vlees.
            FLICKR PHOTOSTREAM
            Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Gebouw er helemaal op of een stevige crop zou hier beter zijn.
              Ik denk dat de binnenkant de moeite van een bezoek loont. Stoute schoenen aantrekken
              Vriendelijke groet, laGrange
              http://lagrange.1x.com
              "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Bedankt voor de reacties, hiermee rekening gehouden update geplaatst.

Comment

En om nu helemaal tegendraads en halsstarrig te doen... pak je EERSTE foto (die je origineel plaatste)... en het effect van de filter over de HELE foto.
                  Dan heb je pas sfeer denk ik.
                  Want de foto die onbewerkt is, tja, das een oud gebouw en daarmee gedaan. Je was al heel goed op weg met de sfeer vond ik, ik vond alleen het bovenste blurry en de rest niet (een beetje tilt-shifteffect) niet helemaal geslaagd...

IZ.
                  For Greater Good - Ambient Music for the Masses

Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

Comment

Bij de update heb je heel sterke CA rond de takken/bomen
                    De up met dezlfde bewerking als de eerst geplaatste foto zou m'n voorkeur genieten
                    FLICKR PHOTOSTREAM
                    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Een gebouw met potentie. Misschien nog eens teruggaan en een andere compositie of detailshot maken.

Comment

Karaktervol huis. Dat vervagen vind ik ook niet mooi. Ik zou er eerder een verdonkerende filter opleggen. Zou graag eens de foto anders bewerken....
                        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Re: Hitchcock locatie + up

ik vind de kleuren foto met nok........stukken beter dan die waas foto....trouwens die waasfoto is een bewerking van de oorspronkelijke foto (en laat ons hopen dat die min of meer onbewerkt was....maar vrees er voor dat een naieveling ben....)
                          https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Re: Hitchcock locatie + up

hele toffe bewerking
                            https://www.facebook.com/devrieset/

Comment

Working...
                            X