Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niet mijn dada deze. Je blijft halsstarrig vasthouden aan die gedeeltelijke waas, of filter, hoe je ook wil noemen, en dat is natuurlijk je goed recht, maar het is helemaal niet mijn ding.
Dan is er nog die precies 'gedeeltelijke' zw/w omzetting... hier en daar is er nog wat kleur te zien.
Ook de top van het gebouw ontbreekt ... kortom, zoals reeds gemeld, deze kan mij niet bekoren.
Wellicht zijn er wel met een andere mening ook.
Niet mijn dada deze. Je blijft halsstarrig vasthouden aan die gedeeltelijke waas, of filter, hoe je ook wil noemen, en dat is natuurlijk je goed recht, maar het is helemaal niet mijn ding.
Dan is er nog die precies 'gedeeltelijke' zw/w omzetting... hier en daar is er nog wat kleur te zien.
Ook de top van het gebouw ontbreekt ... kortom, zoals reeds gemeld, deze kan mij niet bekoren.
Wellicht zijn er wel met een andere mening ook.
Jouw volste recht Djivan Maar dat 'halstarrige' durf ik betwijfelen hoor! Bij deze was de filter wel op zijn plaats (dacht ik) Toch erg bedankt voor je reactie, 'k hou er rekening mee!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Jouw volste recht Djivan Maar dat 'halstarrige' durf ik betwijfelen hoor! Bij deze was de filter wel op zijn plaats (dacht ik) Toch erg bedankt voor je reactie, 'k hou er rekening mee!
Met het woordje halsstarrig had ik niks kwaad of pejoratief bedoeld hoor Sien, maar gewoon dat je het de laatste tijd reeds meermaals toegepast hebt.
Ik zal mijn woorden in de toekomst nog meer moeten wikken en wegen zeker .
Ik vind deze filmische lomo bewerking wel goed passen bij het hitchcock thema
Topje van het gebouw vind ik wel een beetje jammer. Ofwel er helemaal op ofwel nog meer snijden. Nu is het een beetje vis noch vlees.
FLICKRPHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
En om nu helemaal tegendraads en halsstarrig te doen... pak je EERSTE foto (die je origineel plaatste)... en het effect van de filter over de HELE foto.
Dan heb je pas sfeer denk ik.
Want de foto die onbewerkt is, tja, das een oud gebouw en daarmee gedaan. Je was al heel goed op weg met de sfeer vond ik, ik vond alleen het bovenste blurry en de rest niet (een beetje tilt-shifteffect) niet helemaal geslaagd...
ik vind de kleuren foto met nok........stukken beter dan die waas foto....trouwens die waasfoto is een bewerking van de oorspronkelijke foto (en laat ons hopen dat die min of meer onbewerkt was....maar vrees er voor dat een naieveling ben....)
Comment