Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Deze is al even terug genomen, net voor een dreigend zomeronweer losbarstte.
Graag jullie mening. Zelf twijfel ik nu sterk aan de blaadjes op de voorgrond (bovenaan).
Een 16:9 verhouding zonder de bladeren aan de bovenkant zouden de foto ten goede komen.
De kleuren vind ik niet mooi, naar mijn smaak te veel verzadigd (HDR gebruikt?).
Bedankt voor je reactie! Er is inderdaad iets misgegaan met de kleuren. Ze waren bij bij mij ook iets minder "fel".
Ik heb in de update de blaadjes weggewerkt en de kleuren wat aangepast. De foto was heel erg donker bij het nemen, vooral de voorgrond dan.
Ik heb geprobeerd om er een evenwicht in te krijgen. Niet zo simpel.
Wat betreft de 16:9 verhouding, ik heb dit geprobeerd maar ik vond het niet zo goed werken. De bolle vorm van de wolk (aan de bovenkant) werd hierdoor sterk gebroken.
Ik zou nog een klein stukje kunnen wegsnijden vanonder, maar ik denk ook niet meer dan dat?
Er ontbreek iets om de foto echt boeiend te maken: een mooie streep licht, een boom of een hut, of een .... als blikvanger.
Het zandwegje had je kunnen gebruiken, vb. om het oog te leiden.
Comment