Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreiging

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dreiging

Deze is al even terug genomen, net voor een dreigend zomeronweer losbarstte.
    Graag jullie mening. Zelf twijfel ik nu sterk aan de blaadjes op de voorgrond (bovenaan).

Groetjes,

Gunther
    Bouwjaar 1993. Canon 70D - Tokina 11-16- Canon 17-55 - ... + Canon powershot SX60

Re: Dreiging

Een 16:9 verhouding zonder de bladeren aan de bovenkant zouden de foto ten goede komen.
    De kleuren vind ik niet mooi, naar mijn smaak te veel verzadigd (HDR gebruikt?).
    https://www.facebook.com/devrieset/

Comment

Bedankt voor je reactie! Er is inderdaad iets misgegaan met de kleuren. Ze waren bij bij mij ook iets minder "fel".
      Ik heb in de update de blaadjes weggewerkt en de kleuren wat aangepast. De foto was heel erg donker bij het nemen, vooral de voorgrond dan.
      Ik heb geprobeerd om er een evenwicht in te krijgen. Niet zo simpel.

Wat betreft de 16:9 verhouding, ik heb dit geprobeerd maar ik vond het niet zo goed werken. De bolle vorm van de wolk (aan de bovenkant) werd hierdoor sterk gebroken.
      Ik zou nog een klein stukje kunnen wegsnijden vanonder, maar ik denk ook niet meer dan dat?

Als er nog mensen bemerkingen hebben?

Bouwjaar 1993. Canon 70D - Tokina 11-16- Canon 17-55 - ... + Canon powershot SX60

Comment

Er ontbreek iets om de foto echt boeiend te maken: een mooie streep licht, een boom of een hut, of een .... als blikvanger.
        Het zandwegje had je kunnen gebruiken, vb. om het oog te leiden.
        Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Working...
        X