Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi met die slingerende weg doorheen de foto.
Persoonlijk zou ik deze spiegelen, omdat we van L naar R kijken.
Wel een ietsje meer werk door die 40 op de weg, die moet je dan uitsnijden, spiegelen en plakken... maar het oogt volgens mijn bescheiden mening nog mooier.
PS Mag ik vragen waar deze genomen werd. Doet me wat denken aan Madeira of La Palma... maar het zal wel elders zijn .
Knappe foto.
Ik ben niet voor spiegelen in het algemeen want das de realiteit dan niet meer.
Peter
Mocht je alle foto's die hier getoond worden, waar iet of wat aan 'gesleuteld' is op je PC moeten opslaan, dan zal je een héééél grote HD moeten hebben .
Om het even wat anderen er van denken, maar toch zie ik deze liever zo gespiegeld gewoon omwille van de kijkrichting.
Maar dat zal wel aan mij liggen zeker . Als de link weg moet dan zal TS me wel een seintje geven zeker.
Om het even wat anderen er van denken, maar toch zie ik deze liever zo gespiegeld gewoon omwille van de kijkrichting.
Maar dat zal wel aan mij liggen zeker . Als de link weg moet dan zal TS me wel een seintje geven zeker.
Ik volg de redeniering hier achter. Toen ik de foto bekeek van TS keek ik eerst naar de linkerkant van de foto en dan pas naar rechts, in die optiek volg ik Djivan zijn redenering en vind die van hem aangenamer om te kijken en spreekt de diepte van de foto maar aan om dat de straat u zo meeneemt.
Bedankt voor de mooie commentaren. Deze foto werd genomen op Tenerife. Djivan ik ben maar een nerd in het verwerken van foto's. Het spiegelen zal nog gaan, maar om de 40 te spiegelen en terug in de foto te plaatsen zal ik wat hulp nodig hebben. Ik weet dat ik hiervoor met lagen moet werken, maar dat ben ik verleerd en ik zal het terug moeten uitproberen, wat ik ook ga doen.
MVG Suske
Bedankt voor de mooie commentaren. Deze foto werd genomen op Tenerife. Djivan ik ben maar een nerd in het verwerken van foto's. Het spiegelen zal nog gaan, maar om de 40 te spiegelen en terug in de foto te plaatsen zal ik wat hulp nodig hebben. Ik weet dat ik hiervoor met lagen moet werken, maar dat ben ik verleerd en ik zal het terug moeten uitproberen, wat ik ook ga doen.
MVG Suske
Je moet hem van mij helemaal niet spiegelen hoor suske100. Er zijn er hier zeker evenveel of zelfs meer die hem niet zouden spiegelen
Ik geef alleen maar aan wat ikzelf er zou mee doen, maar het is jouw foto en als je die liever ziet zoals hij is, geen probleem hoor .
En inderdaad, PS is iets wat je regelmatig moet doen, of je verleert het rap. Ik leer regelmatig zaken bij in PS maar vergeet er waarschijnlijk weer evenveel ook.
Comment