Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kustweg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kustweg

ISO:100
    f:5,6
    32mm
    1/250

Bedankt voor het kijken
    Suske

Re: Kustweg

Mooi met die slingerende weg doorheen de foto.
    Persoonlijk zou ik deze spiegelen, omdat we van L naar R kijken.
    Wel een ietsje meer werk door die 40 op de weg, die moet je dan uitsnijden, spiegelen en plakken... maar het oogt volgens mijn bescheiden mening nog mooier.

PS Mag ik vragen waar deze genomen werd. Doet me wat denken aan Madeira of La Palma... maar het zal wel elders zijn .

Comment

Knappe foto.
      Ik ben niet voor spiegelen in het algemeen want das de realiteit dan niet meer.
      Peter
      mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        Knappe foto.
        Ik ben niet voor spiegelen in het algemeen want das de realiteit dan niet meer.
        Peter
        Mocht je alle foto's die hier getoond worden, waar iet of wat aan 'gesleuteld' is op je PC moeten opslaan, dan zal je een héééél grote HD moeten hebben .

Comment

François, al eens gedacht aan een vierkante uitsnede om de diagonaal meer te benadrukken!

mvg

marcel

Comment

Ik word autoziek, zo beeldend!
            vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Veertig bochten grijs, het zou kunnen. Mooi laten zoals het is.

Gr, Daniel.

Comment

Mooi gedaan, voor mij mag hij ook blijven zoals hij is.

Comment

Om het even wat anderen er van denken, maar toch zie ik deze liever zo gespiegeld gewoon omwille van de kijkrichting.
                  Maar dat zal wel aan mij liggen zeker . Als de link weg moet dan zal TS me wel een seintje geven zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Om het even wat anderen er van denken, maar toch zie ik deze liever zo gespiegeld gewoon omwille van de kijkrichting.
                    Maar dat zal wel aan mij liggen zeker . Als de link weg moet dan zal TS me wel een seintje geven zeker.
                    Ik volg de redeniering hier achter. Toen ik de foto bekeek van TS keek ik eerst naar de linkerkant van de foto en dan pas naar rechts, in die optiek volg ik Djivan zijn redenering en vind die van hem aangenamer om te kijken en spreekt de diepte van de foto maar aan om dat de straat u zo meeneemt.

Comment

Eén van je betere foto's François.
                      Waar stond je daar?
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

Comment

Bedankt voor de mooie commentaren. Deze foto werd genomen op Tenerife. Djivan ik ben maar een nerd in het verwerken van foto's. Het spiegelen zal nog gaan, maar om de 40 te spiegelen en terug in de foto te plaatsen zal ik wat hulp nodig hebben. Ik weet dat ik hiervoor met lagen moet werken, maar dat ben ik verleerd en ik zal het terug moeten uitproberen, wat ik ook ga doen.
                        MVG Suske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
                          Bedankt voor de mooie commentaren. Deze foto werd genomen op Tenerife. Djivan ik ben maar een nerd in het verwerken van foto's. Het spiegelen zal nog gaan, maar om de 40 te spiegelen en terug in de foto te plaatsen zal ik wat hulp nodig hebben. Ik weet dat ik hiervoor met lagen moet werken, maar dat ben ik verleerd en ik zal het terug moeten uitproberen, wat ik ook ga doen.
                          MVG Suske
                          Je moet hem van mij helemaal niet spiegelen hoor suske100. Er zijn er hier zeker evenveel of zelfs meer die hem niet zouden spiegelen
                          Ik geef alleen maar aan wat ikzelf er zou mee doen, maar het is jouw foto en als je die liever ziet zoals hij is, geen probleem hoor .
                          En inderdaad, PS is iets wat je regelmatig moet doen, of je verleert het rap. Ik leer regelmatig zaken bij in PS maar vergeet er waarschijnlijk weer evenveel ook.
                          Last edited by Guest17; 7 februari 2015, 15:11.

Comment

Mooie foto, hoor Kijkt inderdaad lekkerder op de versie van Djivan.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                              Mooie foto, hoor Kijkt inderdaad lekkerder op de versie van Djivan.
                              Zelfde mening toegedaan !
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                              X