Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Men kijkt naar boven, door het rechttrekken oogt deze dan ook wat onrealistisch en misschien iets meer contrast Eddy. De visie op het gegeven vind ik wel mooi.
Men kijkt naar boven, door het rechttrekken oogt deze dan ook wat onrealistisch en misschien iets meer contrast Eddy. De visie op het gegeven vind ik wel mooi.
Raymond, je slaat de bal mis. Met een 70mm objectief en waterpas (op statief) moet men niets rechttrekken. Het is geen breedhoek die men naar boven richt.
mvg,
Eddy
Prima hoor Eddy. Ik twijfel alleen een beetje of ik het gebouw in de linker onderhoek al dan niet had weggecloond.
Maar misschien vindt jij dit net leuk dat stukje gebouw met een totaal andere architectuur (?)
Raymond, je slaat de bal mis. Met een 70mm objectief en waterpas (op statief) moet men niets rechttrekken. Het is geen breedhoek die men naar boven richt.
mvg,
Eddy
Oké Eddy, dan heb ik met die bal een gat in de lucht veroorzaakt en hopelijk kan dat gat gedicht worden. Ik blijf het perspectief toch raar vinden
Oké Eddy, dan heb ik met die bal een gat in de lucht veroorzaakt en hopelijk kan dat gat gedicht worden. Ik blijf het perspectief toch raar vinden
Als ik de foto iets naar binnen laat lopen is dat misschien gemakkelijker voor onze hersenen maar ik vind dat hier niet nodig. Bedankt voor 't meedenken.
mvg,
Eddy
Comment