Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Haven in de schemering
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Comment
-
Re: Haven in de schemering
Mooi het licht gevangen.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Bijzonder knap licht hier!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Ik zou persoonlijk zeggen om de voorgrond wat op te lichten. Waarschijnlijk zal ik nu langs alle kanten commentaar krijgen, maar ik zeg gewoon wat ik denk. Ik kan ook mis zijn, maar persoonlijk vind ik het nu wat donker. Als dit de realiteit best benaderd, laat hem dan gewoon zo, dan heb ik niets gezegd.
(Ik ga morgen naar de opticien om mijn bril te laten nazien, kan ook daarmee te maken hebben )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtIk zou persoonlijk zeggen om de voorgrond wat op te lichten.
Mooie foto, dat vooropgesteld, en vooral mooi het licht gevangen, maar voor mij is er een onbalans tussen de lucht (die toch nog vrij helder oogt) en de voorgrond (die in combinatie met de nog vrij heldere lucht te donker is).Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Volgens mijn mening en smaak ga je veel sfeer verliezen, als je de voorgrond gaat oplichten.
Vooral je goesting doen Marcel, 't is smaak.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
mooi in beeld gebracht,prachtig!!!,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristelvs Bekijk berichtHeel mooi,Marcel :-) Is dit een panorama of gewoon smal uitgesneden ? Groetjes, Kristel :-)
mvg
marcel
Comment
Comment