Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlinder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vlinder

Hey,

Ik ben nog maar net begonnen met fotografie. Vlindertje is misschien wel niet scherp genoeg.

iso 100 f/5.6 1/800

Re: Vlinder

Eerst en vooral welkom op het forum van mijnentwege.
    Over de foto, je schreef het zelf reeds, vooral niet scherp genoeg.
    Storende sprietjes vóór de vlinder ook, en nog veel storende zaken rondom rond, ook te centraal...

Toch een verdienstelijke poging, want al doende leert men .

Comment

Ook van mijn kant welkom!
      Idd een verdienstelijke poging, en ga mee met de commentaar van Djivan.
      mvg,
      Luc
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

ook hartelijk welkom een goede poging
        veel oefenen, en altijd je scherpte richten op de ogen, het komt wel goed
        mvg martine

Comment

Hoi Fragske, welkom op dit forum...ben ook pas hier hoor...en moet zeggen dat ik hier al heel veel opgestoken heb...vind het soms wel moeilijk om een foto te posten omdat er hier zoveel en zo een mooie dingen staan dat ik me een echte beginner voel...maar doet wel goed als ze je hier toch trachten te begeleiden....heel veel succes met je nieuwe hobby...
          https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
            Hoi Fragske, welkom op dit forum...ben ook pas hier hoor...en moet zeggen dat ik hier al heel veel opgestoken heb...vind het soms wel moeilijk om een foto te posten omdat er hier zoveel en zo een mooie dingen staan dat ik me een echte beginner voel...maar doet wel goed als ze je hier toch trachten te begeleiden....heel veel succes met je nieuwe hobby...
            Iedereen is ooit een beginner. Ik krijg nog het schaamterood op mijn wangen als ik aan mijn eerste post terugdenk.
            Maar blijven volharden en je leert er zoveel uit! Vooral rekening houden met de tips en opmerkingen van de "anciens" zoals ik deed.
            Enne... stelen met je ogen van hoe anderen het doen! Welkom hier!

Over je foto : scherpte is idd niet voldoende hé. Maar dat had je zelf al moeten zien.
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

Comment

Working...
            X