Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

drupje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• drupje

50 mm Iso 100 1/160 f 6.3
    Last edited by Kristelvs; 3 februari 2015, 20:55.

Re: drupje

Ik vind dit een moeilijke, voor mij toch, omdat ik niet precies de bedoeling snap.
    Zie ik dat juist, dat er een gezicht te zien is in de druppel ?

Comment

de foto heeft een heel raar kleur, en na een paar keer kijken weet ik nog niet naar wat ik kijk

Comment

Ik weet het eerlijk genoeg ook niet Kristel!
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Dit is een rode kool, waarop ik druppels heb gespoten, een roze achtergrond en gefotografeerd met een macro-voorzetlensje. Dat gezicht is toeval en geen echt gezicht, maar een lichtspeling denk ik.Dank je voor je reactie ;-)

Comment

Hierboven even uitgelegd. Heeft de foto iets, niet goed als vervreemding of gewoon close-up ?Dank je voor je reactie ;-)

Comment

Hierboven de uitleg. Kan het erdoor als close-up of gewoon in archief ver wegstoppen? :-) groetjes !

Comment

Of je een foto goed vindt of niet is jou keuze, je maakt toch iets met een bedoeling - of niet ?
                Persoonlijk kan deze foto me aanspreken als een abstracte voorstelling en heb je een prima titel gekozen. Vanwege de langwerpigheid zou ik de foto in een kader plaatsen ter verbetering van de presentatie. Doe zo maar verder !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Dank je, G.R. Wel raar hoe sommige mensen absoluut tegen kaders zijn en andere dan weer niet ;-) groetjes, Kristel

Comment

Working...
                  X