Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Warpaint
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Warpaint
Tof gedaan
Qua uitsnede zou je ook kunnen opteren om die persoon meer links in beeld te plaatsen, zodat deze minder centraal staat en zo ook verder de foto inkijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtTof gedaan
Qua uitsnede zou je ook kunnen opteren om die persoon meer links in beeld te plaatsen, zodat deze minder centraal staat en zo ook verder de foto inkijkt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jugglerwim Bekijk berichtIs niks aan uitgesneden , maar klopt wat je zegt
Het is nog voor verbetering vatbaar, want ik heb er maar een minuutje over gedaan, en omdat het originele hier ook staat zal je wel fouten ontdekken, maar zonder het originele is er geen kat die het ziet .
Je geeft me maar een seintje als de link weg moet.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtMooi dat voorbeeld van Djivan. Niet dat jouw foto slecht isMvg Philip
Comment
-
Je had eventueel dit kunnen doen ook.
Het is nog voor verbetering vatbaar, want ik heb er maar een minuutje over gedaan, en omdat het originele hier ook staat zal je wel fouten ontdekken, maar zonder het originele is er geen kat die het ziet .
Je geeft me maar een seintje als de link weg moet.
De link moet niet weg , wat je daar hebt gedaan is niet slecht , ik zou bij god niet weten hoe je dit doet ! in bewerken van foto's ben ik nog niet goed + ik gebruik momenteel nog alleen maar Lightroom 5 , vermoed dat je dit met photoshop gedaan hebt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jugglerwim Bekijk berichtDe link moet niet weg , wat je daar hebt gedaan is niet slecht , ik zou bij god niet weten hoe je dit doet ! in bewerken van foto's ben ik nog niet goed + ik gebruik momenteel nog alleen maar Lightroom 5 , vermoed dat je dit met photoshop gedaan hebt ?
Dan een beetje de overgang foto/aangeplakt deel bewerken zodat het plakken minder opvalt... en dat is alles.
Ik ken Lightroom 5 helemaal niet, maar wellicht dat je dit ook daarmee kan... misschien krijg je hier wel de uitleg van iemand die wel LR 5 kent.
Comment
-
-
-
hier hou ik wel van.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
Comment