Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jeepsafari

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jeepsafari

Oorspronkelijk geplaatst door josdevos Bekijk bericht
    Bedankt voor de commentaren, het is inderdaad een gedoe. Het is inderdaad wat djivan zegt de luchten in dit geval Bolivië zijn er blauwer als bij ons. Ik heb een circular polo filter gebruikt, en inderdaad wordt wel eens vergeten dat je daar mee kunt draaien. Als je met gezelschap in zo een jeep zit is er niet altijd mogelijkheid om uw tijd te nemen en uw lijstje van aandachtspunten af te lopen. Trouwens het is ook perceptie, ik zet dezelfde foto op photodrome nederland niemand zegt ook maar iets van vignetering en foto wordt uitgekozen voor " todays choise". Ik hier al eens eerder een lans over gebroken, een sommige forums is het zo als er iemand een bepaalde mening schrijft krijgt dit volgers en gaat dit een eigen leven leiden. Toch bedankt voor de commentaren de foto was hoe dan ook de moeite, ik heb er alleszins van genoten hem te kunnen nemen.
    Ik kan erin komen dat men op safari soms geen tijd krijgt om alles goed in beeld te brengen zoals men het wenst. ik heb het zelf meegemaakt dat ik op ogenblik dat ik wou afdrukken de jeep zijn motor begon te draaien en trillingen veroorzaakte of dat hij begon te rijden. toch een mooie opname
    Mvg Suske

Comment

Bedankt voor de tips!
      Ik moet eigenlijk wel toegeven dat ik het niet lelijk vind hoor, die staalblauwe kleur...
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

Comment

Knap beeld, maar ook mij stoort het vignet. De blauwe lucht kan je eventueel nog iets desatureren in nabewerking als je dat wilt.
        Mvg john
        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Working...
        X