Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De drinkplaats

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De drinkplaats

ISO: 200
    f: 16
    220mm
    1/160

Bedankt voor het bekijken
    Suske

Re: De drinkplaats

Heel mooie compo door het water dat van linksonder naar rechtsboven door de foto slingert.
    Wel een beetje teveel aan de schuivertjes getrokken denk ik bij het zien van de blauwe lucht weerspiegeling in het water en het groene gras.
    Zou je de olifanten nog iets lichter krijgen... op de verkleinde versie ga ik het niet proberen.

Comment

Het groene gras is inderdaad iets te groen en de olifanten mogen iets lichter.
      Voor de rest wel een mooi overzicht, en het water brengt je echt in de foto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Heel mooie compo door het water dat van linksonder naar rechtsboven door de foto slingert.
        Wel een beetje teveel aan de schuivertjes getrokken denk ik bij het zien van de blauwe lucht weerspiegeling in het water en het groene gras.
        Zou je de olifanten nog iets lichter krijgen... op de verkleinde versie ga ik het niet proberen.
        +1.
        Mvg.

Comment

Akkoord met de voorgangers.
          Een beetje onscherp, f11 was hier beter om een kortere sluitertijd te hebben met 220mm uit de hand.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
            Het groene gras is inderdaad iets te groen en de olifanten mogen iets lichter.
            Voor de rest wel een mooi overzicht, en het water brengt je echt in de foto.
            ik volg!!!grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Working...
            X