Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Avondlicht @ zee
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Avondlicht @ zee
Net alzsof ik er zelf sta... Heel goed hoor!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
mooie kleurtinten; en prima diepte !The future brings my best photo. Time is on my side.
Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kai57 Bekijk berichtMooi man. Die kleuren zijn prachtig, maar evenzo de compositie. Dikke duim (omhoog).Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
-
Ik volg hier de positiever reacties op deze prachtige foto. Wat me bijzonder opvalt zijn de messchelpen die mooi in het gelid naast de golfbreker liggen. Messchelpen of zoals wij ze noemen aan de kust "messen" of "Ensis Directus" zijn hier nog maar van eind jaren tachtig nu veel te vinden en bij laag water kan je ze zo uit het zand trekken en zeer lekker na ze te bereiden zoals mosselen. Deze die je op de foto ziet zijn wel halve schelpen natuurlijk. Mooie opname boudini
Gr, Daniel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtIk volg hier de positiever reacties op deze prachtige foto. Wat me bijzonder opvalt zijn de messchelpen die mooi in het gelid naast de golfbreker liggen. Messchelpen of zoals wij ze noemen aan de kust "messen" of "Ensis Directus" zijn hier nog maar van eind jaren tachtig nu veel te vinden en bij laag water kan je ze zo uit het zand trekken en zeer lekker na ze te bereiden zoals mosselen. Deze die je op de foto ziet zijn wel halve schelpen natuurlijk. Mooie opname boudini
Gr, Daniel.
Comment
-
Comment
Comment