Net binnengestapt zijnde in de wondere wereld der fotografie wil ik graag mijn eerste pasjes zetten in dit beginnersforum. Waarom? Omdat mijn fotografiekennis momenteel op het niveau van mijn wijnkennis staat. Net zoals ik wijn lekker of niet lekker vindt, vind ik foto's mooi of niet mooi. En net zoals met wijn is het leuker om te delen en te horen wat anderen erover denken...
Onderstaande foto is genomen op de Cabot trail, de skytrail wandeling, in Nova Scotia Canada. Het bordje had ik graag weggepoetst maar de computer en desbetreffende software ontbreken hiervoor.
Sony ILCE-6000
f/9
1/200
Iso 100
16mm
Update! Deftig programmatje gedownload, wat dingen aangepast en een kleurenversie toegevoegd. Hopelijk is de kwaliteit van de foto nu beter en kan er een beter oordeel over geveld worden.
Onderstaande foto is genomen op de Cabot trail, de skytrail wandeling, in Nova Scotia Canada. Het bordje had ik graag weggepoetst maar de computer en desbetreffende software ontbreken hiervoor.
Sony ILCE-6000
f/9
1/200
Iso 100
16mm
Update! Deftig programmatje gedownload, wat dingen aangepast en een kleurenversie toegevoegd. Hopelijk is de kwaliteit van de foto nu beter en kan er een beter oordeel over geveld worden.
Comment