Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooi gedaan.
Ben ik verkeerd als ik zou zeggen dat je de maan wat bewerkt hebt? Er lijkt een zwart randje rondom de maan zichtbaar.
Helemaal geen kritiek hoor, blijft een mooie foto, maar het sprong zo direct in mijn zicht.
Eddy, een vierkant. Dan ben ik al verkocht
Maar deze foto spat van het scherm af zelfs door de zachte kleuren. dat zegt dus wat. Het randje om de maan stoort mij trouwens niet.
Mooi gedaan.
Ben ik verkeerd als ik zou zeggen dat je de maan wat bewerkt hebt? Er lijkt een zwart randje rondom de maan zichtbaar.
Helemaal geen kritiek hoor, blijft een mooie foto, maar het sprong zo direct in mijn zicht.
Eddy, een vierkant. Dan ben ik al verkocht
Maar deze foto spat van het scherm af zelfs door de zachte kleuren. dat zegt dus wat. Het randje om de maan stoort mij trouwens niet.
Ik bewerk elke foto die ik hier op BD zet, saturatie, levendigheid, contrast, verscherpen enz... Op die manier is de maan dus ook bewerkt in de totale foto.
Maar die maan stond daar zaterdag voor de zonsopgang (ze is er niet ingezet), ze is ook te zien op mijn eerste foto over de Kalmthoutse heide.
Een randje is op een foto van 850pix wel snel te zien (misschien van 't verscherpen).
Hierbij een enorme crop van de maan in deze foto zonder bewerking (originele dng).
mvg,
Eddy
Eddy, kerel, ik bedoelde het positief. Spat van het scherm moet je bij mij figuurlijk opvatten. Toffe foto en ook je enorme crop ziet er zelfs gaaf uit. Plaatsen!!!! Zit alleen wel een zwarte rand om
Ik bewerk elke foto die ik hier op BD zet, saturatie, levendigheid, contrast, verscherpen enz... Op die manier is de maan dus ook bewerkt in de totale foto.
Maar die maan stond daar zaterdag voor de zonsopgang (ze is er niet ingezet), ze is ook te zien op mijn eerste foto over de Kalmthoutse heide.
Een randje is op een foto van 850pix wel snel te zien (misschien van 't verscherpen).
Hierbij een enorme crop van de maan in deze foto zonder bewerking (originele dng).
mvg,
Eddy
Bedankt voor uw toelichting.
Ik trek zeker niet in twijfel of de maan daar al dan niet stond, ze is trouwens ook een mooie meerwaarde voor de foto.
Ik vond het zwarte randje alleen wat opvallend. Blijkbaar is het in uw origineel niet aanwezig, dus het zal wel ergens met de bewerking te maken hebben zeker.
Comment