Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Van harte welkom op het forum Binnenkomer met weer eens een heel ander beeld, top.
Leuk artistiek gebouw van die terminal Kweet niet of f13 noodzakelijk was hier, maar dat kan jij beter bepalen natuurlijk in die omstandigheden. Maar al doende ervaart, maar leert men vooral. Kijk wel eens naar je dieptewerkingen waar de muren wat verticaler kunnen(verticaal perspectief) ... Als je verkleint let goed op de na-verscherping
Ik laat ook nog wat over voor anderen eventueel...
Ik had de sluitertijd misschien wat ingekort, want nu is er geen enkele persoon die echt scherp in beeld staat.
Voor de rest sluit ik me volledig aan bij bovenstaande commentaren.
Veel succes nog, en tot binnenkort
Hartelijk dank voor de reacties en tips. Ik kom hier inderdaad om te leren.
Het diafragma f13 heb ik eigenlijk niet echt bewust gekozen. Ik dacht dat ik een gesloten diafragma moest gebruiken ivm de scherptediepte.
De onscherpe personen is eigenlijk wel een beetje bewust, maar doordat ze vooral stilstaan, mist het misschien zijn effect.
Ik heb een update geplaatst met perspectiefcorrectie. Beter zo?
Comment