Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Persoonlijk stoort mij juist die rook hier een beetje. Die weg en eventueel nog die toren en ik vind de plaat er al veel beter uitzien.
Mee eens, maar ik vermoed dat er iets te kwistig met de schuivertjes werd gespeeld. Zie ook de halo's aan de horizon.
Kleuren lijken me té onnatuurlijk. Ik kan verkeerd zijn hoor, want ik was er niet bij toen de opname werd gemaakt, maar het komt wel zo over.
Mee eens, maar ik vermoed dat er iets te kwistig met de schuivertjes werd gespeeld. Zie ook de halo's aan de horizon.
Kleuren lijken me té onnatuurlijk. Ik kan verkeerd zijn hoor, want ik was er niet bij toen de opname werd gemaakt, maar het komt wel zo over.
Mee eens.
De rookpluimen en de torens storen mij precies niet, Jean-Pierre: het is zo een eentje het enige wat op de foto te zien is ...
Veel te veel donkere, nietszeggende voorgrond en veel te veel even weinig zeggende lucht. Goed met een groothoek fotograferen is niet gemakkelijk, zo blijkt nog maar eens.
Aanpassing gemaakt op een andere foto uit dezelfde reeks.
Nu ik deze 2 naast elkaar zie, merk ik dat mijn kleurinstellingen zwaar overdreven waren
Beter? of nog andere aanpassingen doen?
Ik hoor het graag.
Comment