Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bonni en Blaire MacLeod

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bonni en Blaire MacLeod

Ja, daar staan ze dan. Twee meiden voor de lens. Ze zijn een beetje verlegen, maar doen het toch prima?
    Toch wil ik er maar eentje "aan de muur". Welke dame zou jij verkiezen? Trouwens, ik doe mee aan een challenge en dat is de reden waarom er een zwart-wit versie "gepresenteerd" moet worden.
    Bedankt voor het bekijken.

Bonni

Blaire

Re: Bonni en Blaire MacLeod

Zeer knap!
    Absolute voorkeur voor Blaire omwille van frontaal zicht en prachtige achtergrond
    BD0680BE Flickr
    α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

Comment

Blair... bokeh in achtergrond en schuin frontaler. Belichting ook iets beter. ..mooi werk! Succes met de challence

Comment

No 2 - achtergrond is zachter en oog is beter zichtbaar
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Voor mij ook zeker de 2e.
          Indien mogelijk, zou je kunnen overwegen om de achtergrond wat egaler te krijgen.
          En dan bedoel ik niet blurren, maar een egaler helderheid. Lichte vlekken een beetje donkerder maken.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Dank jullie wel.
            Ik heb de foto al moeten plaatsen, dus helaas geen bewerkingen meer mogelijk voor de challenge. Maar, Johan, ik ga zelf wel een beetje rommelen, hoewel ik daar geen groot voorstander van ben. Maar, you never know.

Comment

blaire: lekker beest !
              Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Geef mij die blonde maar zonder snor.

Knappe opnames. Inkaderen allebei en aan de muur!

Comment

Working...
                X