Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kaat

Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
    Leuke foto's. Het middenformaat-gevoel komt er nog niet helemaal uit.
    Maar de kwaliteit zal op groot formaat wel veel beter zijn (met een goede scanner) t.o.v. kleinbeeld

Comment

Ik ken de camera Jens, maar een ''echte'' middenformaat camera is het niet, het is meer een retrocamera. Dit zijn de midden formaat camera's Er hangt ook een ander prijskaartje aan natuurlijk... Ik zeg niet dat de Fuji een slechte camera is hoor, dat zeker niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
        Ik ken de camera Jens, maar een ''echte'' middenformaat camera is het niet, het is meer een retrocamera. Dit zijn de midden formaat camera's Er hangt ook een ander prijskaartje aan natuurlijk... Ik zeg niet dat de Fuji een slechte camera is hoor, dat zeker niet
        Wat je zegt is complete onzin toch. Althans het eerste stukje dat het geen echte middenformaat camera is.
        Het formaat blijft 6x4.5. Ongeacht het analoog of digitaal is, het blijft een middenformaat camera.

Met een diploma professionele fotografie zou je toch moeten weten dat de huidige DIGITALE middenformaat camera's gebaseerd zijn op jawel... analoge middenformaat camera's (dit geld voor elke camera trouwens, lol).
        Last edited by Jensdh; 19 januari 2015, 20:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
          Wat je zegt is complete onzin toch. Althans het eerste stukje dat het geen echte middenformaat camera is.
          Het formaat blijft 6x4.5. Ongeacht het analoog of digitaal is, het blijft een middenformaat camera.

Met een diploma professionele fotografie zou je toch moeten weten dat de huidige DIGITALE middenformaat camera's gebaseerd zijn op jawel... analoge middenformaat camera's (dit geld voor elke camera trouwens, lol).
          Ga je nu een beetje katten en waarom nu die laatste citaten erbij?
          Laatste keer dat ik op jou heb gereageerd professor jens je komt net kijken en ga niet de grote deskundige uithangen snotneus.

Comment

Ga je nu een beetje katten en waarom nu die laatste citaten erbij?
            Laatste keer dat ik op jou heb gereageerd professor jens je komt net kijken en ga niet de grote deskundige uithangen snotneus.
            Neen, ik zeg enkel feiten. Wat jij zegt is niet correct.

Wauw, gaan we met beledigingen beginnen gooien?
            Voor een professioneel fotograaf heb je wel weinig kennis van zaken zo te zien. Eens bijscholen?

Maar ik laat je wel in de waan met je bedenksels dat de Fuji geen middenformaat camera is.
            Last edited by Jensdh; 19 januari 2015, 21:04.

Comment

Jij bent begonnen en je moet interpreteren en lezen maat. Ik vind het kwalitatief geen echte middenformaat camera meer, vandaar de opmerking retro. En daar blijf ik bij. Niet meer te vergelijken met het digitaal. De betere digitale kleinbeeldcamera's leveren ook prima kwaliteit bij vergrotingen. Dat was de insteek en we leven nu in een digitaal tijdperk. Het is jouw goed recht om analoog te fotograferen en daarvoor respect laat daar geen misverstand over bestaan. ik heb je foto's nooit afgekraakt. tjonge..Tjonge..
              Wie beledigd wie eerst en nu weer?? Je staat al op de negeerlijst bijdehant.
              Last edited by Guest4; 20 januari 2015, 01:31.

Comment

Maat zou ik zo niet durven zeggen, dat zullen we zeker nooit worden.
                Wat ik wel weet is dat jij een vrij vreemde mening hebt over middenformaat camera's.

Dit gezegd zijnde, zal het me een worst wezen dat ik op jouw "negeerlijst" sta.

Comment

Lees CC wat er eentje schrijft over jou en bedenk dan jouw gedrag tegenover een ander en toon wat meer respect. Altijd positief geweest tegen jou maar moet het nog gaan geloven ook.
                  Ik heb al meer van jouw soort gehad en zijn allemaal hetzelfde. Je schrijft nauwelijks een reactie op een ander en zit hier enkel voor je eigen.
                  Last edited by Guest4; 19 januari 2015, 21:22.

Comment

Lees CC wat er eentje schrijft over jou en bedenk dan jouw gedrag tegenover een ander en toon wat meer respect. Altijd positief geweest tegen jou maar moet het nog gaan geloven ook.
                    Ik heb al meer van jouw soort gehad en zijn allemaal hetzelfde. Je schrijft nauwelijks een reactie op een ander en zit hier enkel voor je eigen.
                    Zo'n dingen gebeuren, that's life.
                    Ieder heeft het recht op vrije meningsuiting, en wat er van mij gezegd wordt op een forum kan me vrij weinig (tot niets) schelen.

Als jij vindt dat het kwalitatief geen middenformaat is, dan is dat prima hoor.
                    Je moet enkel de feiten onder ogen durven zien.

Man, take a chill pill en laat het rusten, want dit is zinloos.
                    Laat me nu maar op je negeerlijst.

Comment

Working...
                    X