Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi hoor, beetje hard maar dit gebouw vraagt er om. Kende dit altijd als Ceria, toen ik in Anderlecht woonde.
Dit is correct: De school is ontstaan uit de tweetalige campus Ceria-Coovi, die in de jaren 1950 werd opgericht door de provincie Brabant. Toen de provincie in 1995 werd gesplitst ging het Nederlandstalige deel van de school, Coovi, over naar de VGC. Een jaar later werd Coovi omgedoopt tot Elishout. Vandaag heet de school terug Coovi en ze behoort tot de Scholengroep Brussel, het gemeenschapsonderwijs dus.
Ik heb er gedurende jaren, één avond per week, opleidingen gevolgd. Eerst "Kok" dan "Wijnkenner" en de laatste opleiding was Fotografie (mijn 3 hobbies).
mvg,
Eddy
Dit is correct: De school is ontstaan uit de tweetalige campus Ceria-Coovi, die in de jaren 1950 werd opgericht door de provincie Brabant. Toen de provincie in 1995 werd gesplitst ging het Nederlandstalige deel van de school, Coovi, over naar de VGC. Een jaar later werd Coovi omgedoopt tot Elishout.
Wij gingen daar met Sint-Niklaasinstituut zwemmen.
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment