Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hebriden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hebriden

Oorspronkelijk geplaatst door Kai57 Bekijk bericht
    Oeps. Ik voel me een beginner en zal me dat waarschijnlijk blijven voelen. Ben hier begonnen en leer de mensen hier "kennen". Kijk eigenlijk niet verder (dan mijn neus lang is misschien) en zou liever geen onderscheid zien in beginner en gevorderde. Ga zo niet door het leven. Ik fotografeer zo'n twee jaar en heb het idee dat het gaat om plezier, ermee bezig zijn, creatief zijn en reflecteren met hulp van anderen. Van mij zouden alle foto's op een grote hoop gegooid mogen worden. Geen onderscheid dus. Ik zie hier foto's in de hoek langskomen die ik erg waardeer en waar ik enorm veel van leer. Maaaaarrrrrr, wel heel hartelijk bedankt voor de uitgesproken waardering.
    Ik ga voor de laatste in de rij. Vind de compo door de uitsnede mooier.

PS De handelswijze/zienswijze die je hierboven aanhaalt siert je .
    Last edited by Guest17; 13 januari 2015, 10:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kai57 Bekijk bericht
      Oeps. Ik voel me een beginner en zal me dat waarschijnlijk blijven voelen. Ben hier begonnen en leer de mensen hier "kennen". Kijk eigenlijk niet verder (dan mijn neus lang is misschien) en zou liever geen onderscheid zien in beginner en gevorderde. Ga zo niet door het leven. Ik fotografeer zo'n twee jaar en heb het idee dat het gaat om plezier, ermee bezig zijn, creatief zijn en reflecteren met hulp van anderen. Van mij zouden alle foto's op een grote hoop gegooid mogen worden. Geen onderscheid dus. Ik zie hier foto's in de hoek langskomen die ik erg waardeer en waar ik enorm veel van leer. Maaaaarrrrrr, wel heel hartelijk bedankt voor de uitgesproken waardering.
      Deze visie kan ik delen.
      Ik leer hier in beginnershoek ook het meeste bij en post minder en minder in SC.
      Er staan al genoeg mindere foto's in SC.

Het zal je niet verwonderen dat ik hier de laatste versie de beste vind, bedankt voor de update.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

de tweede heeft hier mijn voorkeur.
        D 7500 > 16/85 > 70/300>105
        https://www.behance.net/joscaeymae0afa
        Grt. Jos

Comment

Ik ga ook voor de update, heel knap beeld!!
          Mvg John
          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Mits een beetje meer contrast zou ik voor de 2e gaan. Dat is nl. zwart/wit.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
            X