Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stadhuis Aix-en-Provence

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stadhuis Aix-en-Provence

HDR wegens groot contrast donker en licht!
    Bij gebrek aan ruimte om deze comp te bekomen heb ik wel de muren wat schuin moeten laten,maar wou persé deze comp bekomen.nl door de ingangspoort het binnenplein en de binnenmuren erbij krijgen.Mij stoort het niet daar ik het zie als een soort kader waar je doorheen kijkt.
    Op mijn pc zijn alle details scherp. Door het verkleinen verlies je precies wat scherpte...klopt dat???

Jullie mening graag!!!

Grtn Luc

Nikon D5300
    f/10
    iso100
    12mm nikon wide angle

Re: Stadhuis Aix-en-Provence

Oeps, hier ben je volgens mij wat de mist in gegaan op gebied van perspectief.
    Een dergelijk perspectief past hier volgens mij niet echt, en de foto staat dan nog schuin.
    De omzetting en scherpte lijken me wel goed.

Comment

Scherp genoeg maar ik vind dit perspectief niet mooi.
      Ik begrijp wel je probleem als je er alles op wil.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Je schrijft 'de muren wat schuin, maar hier is alles toch behoorlijk tot heel schuin volgens mijn mening.
        Ik denk dat jij hier gehurkt zat of met je toestel heel dicht bij de grond was.
        Blijven rechtstaan had je zeker reeds heel wat minder vertekening gehad en was er ook (volgens mij) niet zóveel van de bovenzijde van het gebouw verloren gegaan.
        Maar jij kan het weten, ik was er niet.

Comment

Weeral veel opgestoken zie...ik zat inderdaad laag bij de grond. Daarom noemt dat hier beginnershoek hè. Maar ik kan goed om met positieve kritiek hoor. Volgende keer zal ik al op meer punten letten !
          Ook bedankt om de enkele positieve onderdelen van de foto te zien!
          thx iedereen
          grtn luc

Comment

Er wringt iets, en ja hoor...je als fotograaf positioneren is een kunst, en vraagt dus oefening.
            Mooie oefening hoor, maar er zijn meer punten te halen.
            ...leeg...

Comment

Working...
            X